Як правильно організувати переїзд на нову квартиру

Правильна організація переїзду на нову квартиру допоможе перетворити цей захід з суцільного стресу на свято, яке плавно перейде в інше яскраве свято — новосілля. Розкриємо кілька секретів, як правильно зібратися і організувати переїзд на нову квартиру.

Коли краще переїжджати на нову квартиру

Сезон для переїзду не має критичного значення. Головне — зверніть увагу на прогнози погоди, щоб не довелося носити речі під проливним дощем або густим снігом. Адже навіть невеликі переміщення на кілька метрів між автомобілем-перевізником і під'їздом — можливість промочити речі або зібрати на них сніг, який залишить вогкість.

Перевезення речей краще починати вранці. В процесі завжди можуть виникнути непередбачені обставини і затримки. Щоб уникнути непотрібної метушні і стресів через обмеження у часі, краще мати його у своєму розпорядженні з запасом. Саме транспортування на автомобілі повинно бути сплановане в ідеалі таким чином, щоб не простояти кілька зайвих годин у ранкових або вечірніх пікових пробках на дорогах. Швидкий проїзд по місту дозволить істотно заощадити, адже перевізники встановлюють свої тарифи погодинно.

Якщо ваш графік занадто щільний, транспортування речей можна організувати пізно ввечері або навіть вночі. Але лише в тому випадку, якщо речей небагато, а їх занесення до квартири не створить незручностей для сусідів, які сплять — це не кращий спосіб зав'язати знайомство з ними.

Що потрібно зробити при переїзді на нову квартиру

Переїзд на нову квартиру — чудовий спосіб позбутися непотрібних речей. Найчастіше це просто мотлох. Його шкода викинути, або руки не доходять, але непотрібні речі лише здаються необхідними, хоча просто захаращують місце і не використовуються.

Почати збори і підготовку до транспортування краще з великогабаритних вантажів — меблі, шафи, велика побутова техніка. Розбирання або упаковка меблів потребуватиме вийняття і розсортування речей. Це перший етап позбавлення від непотрібного, можливість розсортувати одяг і домашнє начиння, оцінити, що стане в нагоді на новій квартирі, а що краще буде оновити.

Найголовніше при переїзді — придбати пакувальний матеріал: коробки, мішки і пакувальну плівку, скотч. Правильне пакування речей дозволить зберегти їх під час перевезення, охоронить від необережних дій вантажників, захистить від вібрацій і можливих пошкоджень при стрибках на дорожньому покритті, захистить речі від пилу або вологи. Особливо в тому випадку, якщо на вашій новій квартирі ще повністю не закінчено ремонт або плануються додаткові роботи після переїзду.

Як організувати переїзд на нову квартиру

Останнім часом став досить поширеним професійний сервіс по організації і проведенню переїздів. Спеціалізовані компанії беруть на себе всі клопоти по пакуванню, розбиранню меблів, вантаженню-вивантаженню і транспортуванню речей. Їх турбота і пакувальний матеріал, і сортування речей. Такий професійний помічник при переїзді також бере на себе матеріальну відповідальність за псування або втрату речей.

Замовити такий сервіс вигідно в двох протилежних ситуаціях. Перша — у вас небагато речей, меблів і побутової техніки, але немає власного місткого автомобіля. Інша крайність — якщо ви перевозите багато речей з квартири, в якій прожили багато років. Якщо ви плануєте доручити організацію переїзду таким фахівцям, необхідно скласти детальний список з переліком речей для перевезення.

Це не марна порада: компанія-перевізник і її персонал керуються цим переліком при пакуванні речей, а також на підставі цього списку можна обумовити матеріальну відповідальність перевізника за пошкодження, псування або втрату вашого майна в процесі переїзду. Такий перелік точно не буде зайвим, якщо ви проводите переїзд самостійно — так легше контролювати процес і повноту зборів.

Цінні речі та документи: що з ними робити при переїзді на нову квартиру

Як би не був організований ваш переїзд, в будь-якому випадку слід окремо спакувати документи, а також невеликі цінні крихкі речі, коштовності, носії і накопичувачі інформації — ноутбуки, комп'ютери, зовнішні диски-накопичувачі. Адже переїзд на нову квартиру — це більш-менш контрольований хаос.

Щоб зберегти найцінніше, такі речі краще самостійно спакувати і перевезти окремо від інших. Це захистить від неприємностей з втратою або випадкового псуванням документів, цінних речей або важливої ​​інформації. Такі речі краще перевозити на нову квартиру самостійно в окремих упаковках, або взагалі на час переїзду залишити на зберігання у довірених знайомих або навіть в банківському сейфі.

Ідеально організований переїзд виглядає як вантаження, транспортування і подальше вивантаження коробок і упакованих великогабаритних речей — меблів і побутової техніки. У такому випадку мінімальні ризики пошкодження або втрати через непередбачені випадковості.

А сам переїзд стає справжнім святом, адже новосілля — це важливий і приємний момент в житті будь-якої людини. А переїзд до ЖК «Монреаль» — спосіб істотно підвищити рівень і якість свого життя. Нові просторі квартири з практичними і вільними плануваннями в житловому комплексі бізнес-класу — безперечно, кращий вибір! Кожен зможе підібрати вподобане житло в будинку з унікальними видовими характеристиками. ЖК «Монреаль» — це закритий квартал, що охороняється в центральній частині Києва з багатою соціальною, торговельно-розважальною та діловою інфраструктурою. Поруч знаходиться дві станції метрополітену, а також театри, найбільші спортивні та концертні майданчики країни, кращі кафе та ресторани столиці.

ЖК «Монреаль» відповідає найвищим європейським критеріям для житла бізнес-класу. Багата внутрішня інфраструктура, безліч опцій комфорту на території житлового комплексу, дитячий садок, закритий паркінг, громадський простір для прогулянок і відпочинку мешканців.

Фахівці відділу продажів ЖК «Монреаль» із задоволенням дадуть відповідь на всі ваші запитання про можливість купівлі, а також допоможуть з вибором оптимального планування квартири.